شهادت سردار سپاه...
اشعار واخباردرباره امام زمان
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
کجایند مردان بی ادعا... کجایند مردان بی ادعا...
درباره وبگاه

باسلام دراین وبلاگ سعی شده است از کتاب های معتبر احادیثی نقل شود که برای خواننده شیرین باشدواشعاری که گویای زمان حال است. امید هست که شما خواننده ی گرام از این وبلاگ لذت ببرید
نویسندگان وبگاه
آرشیو مطالب
لینک های مفید
دیگر امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 189
بازدید هفته : 261
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 134018
تعداد مطالب : 133
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



شهادت سردار سپاه...
نویسنده علی کیان در جمعه 23 آبان 1393 |

امام جمعه شیراز ، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای مشترک شهادت سردار رشید اسلام حاج عبدالله اسکندری را به فرمانده کل قوا ، مردم و خانواده آن شهید تبریک و تسلیت گفتند.

356260_266براساس خبرهای منتشر شده در رسانه ها،‌سردار اسکندری روز سه شنبه گذشته در سوریه به شهادت رسید. وی از فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران و تا سال ۱۳۹۲ رئیس بنیاد شهید استان فارس بود.

به گزارش دریافتی ایرنا، به نقل از نمابر شامگاه پنجشنبه روابط عمومی سپاه فجر استان فارس در این بیانیه امده است : سردار رشید سپاه اسلام ، شهید حاج عبدالله اسکندری که سالیان دراز در آرزوی شهادت بود با حضور درحرم مطهر حضرت زینب (س) و در کسوت مدافعان حرم آل الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش ابا عبدالله الحسین (ع) نوش جان کرد .

این بیانیه افزوده است : تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا… الحسین (ع)است که در روز عاشورا فرمودند ˈیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کندˈ.

این بیانیه ادامه داده است : امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع می نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند .

آیت الله اسدالله ایمانی ، سید محمد احمدی و غیب پرور در این بیانیه مشترک افزودند: مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برفرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و همرزمان این مجاهد سترگ.

براساس این بیانیه به مناسبت فقدان این سرباز رشید ولایی و جان نثار، مراسم بزرگداشتی ساعت ۹:۳۰ صبح روز یکشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارا…(ع)برگزار می گردد و از عموم امت شریف و ولایتمدار استان فارس جهت شرکت دراین مراسم دعوت بعمل امده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





طراحی و کدنویسی قالب های مذهبی : شهدای کازرون
Temlate By : 1100Shahid.ir
لینک دوستان ما
آخرین مطالب وبگاه
موضوعات وبگاه
پیوندهای روزانه
برچسب ها
طراح قالب
شهدای کازرون